Недавня колаборація брендів Balenciaga і Crocs закінчилася випуском нової моделі взуття. Обличчям рекламної кампанії став актор Елліот Пейдж.
Чорні черевики з високою масивної платформою прикрашають металеві болти. Візуально зовнішній вигляд взуття характерний для гумових моделей Crocs. Про те, що це спільний творчий продукт свідчить написом Balenciaga.
Новинка була представлена як публікація офіційному інстаграм-акаунті Balenciaga. В чорних черевиках з масивної підошвою і металевою обробкою варто актор Елліот Пейдж. Однак у супроводжує фотографію пості інформації про те, коли черевики з'являться в продажу, не було. Також невідомо, яка ціна однієї пари.
Бренд представив і інші фотографії відомих людей - акторів, музичних виконавців, блогерів та інших в колабораційних продукті.
Відзначається, що Crocs поступово перекваліфікувався з брендів, які виробляють зручне взуття в фешн-тренд. Такі черевики перетворилися в знакові елементи образу, які супроводжують виходи в світ відомих людей.
Колаборації для бренду вже не в новинку. Буквально влітку були випущені моделі в двох кольорах, які прорекламували виконавці російської панк-групи Little Big.
А буквально місяць тому створили лінійку продукції разом з компанією Coca-Cola, приуроченої до 135-річчя від дня випуску знаменитого напою. Моделі були випущені в традиційних для «газованої» кольорах - червоному і білому.
Придбати взуття Crocs можна і на сайті ОХО в розділі
«Мода, краса і здоров'я».