Іспанська компанія Mango представила нову колекцію, в якій продовжується дотримання екологічного курсу та розумного використання ресурсів.
Нова колекція — сукні, сорочки та куртки, що на 30% складаються з екологічно чистих матеріалів. І їхнє виробництво не спричинило дії, які могли б нашкодити навколишньому середовищу.
Основними кольорами для нових предметів гардеробу стали відтінки коричневого, сірого та синього. Немає відтінків, що кричать, все спокійно.
Окрім запрошених моделей, у рекламній кампанії нової колекції брали участь співробітники Mango – дизайнери, директор з просування чоловічої лінії, спеціалісти із закупівель. Вийшло дуже органічно. Цей досвід бренд планує запроваджувати і в майбутньому.
На думку керівництва бренду, бізнес-процеси мають бути перебудовані. Це стосується прозорості постачання, відмови від простих, але недалекоглядних рішень. Що ж стосується саме моделей одягу, то це можуть бути пуховики з наповнювачами з перероблених пластикових пляшок, вовняні пальта з утилізованих светрів.
У випадку з Mango раціональне використання ресурсів – це не просто порожні слова. Це сертифікати, звіти, нові колекції одягу.
Одне з пріоритетних завдань компанії — заміна екологічних матеріалів екологічними. Дизайнери бренду хочуть, щоби показники зросли з 64% до 100%. І колекція, яку випустили нещодавно, цьому черговий доказ.
Придбати одяг для комфортного проведення часу, перебування на роботі та вечірніх виходів можна на сайті ОХО у відповідному
розділі.