Французький модний будинок Givenchy презентував різдвяну колекцію макіяжу. Дизайнерів надихнула чарівна атмосфера Різдва, що наближається, і бажання віддати шану першим продуктам бренду.
Лінійка святкової продукції представлена палеткою тіней із дев'яти відтінків, помадами двох кольорів, чотириколірною пудрою в лімітованому відтінку та двоколірною пудрою-хайлайтером.
Палетка тіней випускається в елегантному чорному футлярі із золотавим тисненням. Це покриття для повік з різними ефектами – матовість, атлас та метал. Золотисто-коричневі, бронзові та рожеве золото допоможуть створити святковий макіяж з акцентом на очі.
Помади бренду з оформлення не пішли далеко від тіней. Чорний футляр і золота обробка. Тут простежується посилання на перші колекції, створеним 1989 року. Знаменитий кутюр'є також використав золото в оформленні помад. Малинова помада надає губам насиченого матового відтінку, а атласно-рожева з тілесними нотками — трохи мідні відблиски.
Чотирьохколірна палітра пудри дозволяє створити на обличчі свіжий здоровий тон за рахунок акцентного лілового відтінку. А перламутрові включення утворюють невидиму вуаль, що огортає обличчя небесним сяйвом.
Свіжість та сяйво переймає і пудра-хайлайтер. М'яка повітряна текстура дозволяє їй зливатися зі шкірою, а поєднання рожевих та золотих відтінків скульптурують вилиці, надбрівні дуги, ніс та підборіддя.
У підрозділі
«Макіяж» представлена продукція не лише бренду Givenchy, а й інших відомих виробників. Залишається тільки зробити вибір і купити засіб декоративної косметики, що сподобався.