Французький будинок моди Louis Vuitton презентував нову колекцію. У рекламній кампанії знялися імениті моделі, які часто співпрацюють із брендом.
Лінійка продукції сконцентрована на лаконічному комбінуванні різних кольорів, суворості, практичності. Акцент дизайнери зробили на високих чоботях з різнокольоровими вставками, штанях із завищеною талією та використанням жаккардового текстилю.
Також популярними залишилися елегантні аксесуари – мініатюрні сумочки на ланцюжках. Сонцезахисні окуляри з металізованим склом «синхронізувалися» з їхніми ручками.
Щодо основних стилістичних акцентів, то дизайнери модного будинку використовували у новій колекції геометричні силуети, химерні вишивки та космічні образи. У кожному елементі одягу чи взуття це виглядало досить лаконічно.
У новій колекції читалася свобода, протиборство забобонам, уміння комбінувати та легкість.
Участь у рекламній кампанії взяли Іда Хейнер, Алкон Грандкау, Грейс Валентайн та Ів Сандерс. Знімальний процес відбувався під керівництвом арт-директора французького бренду. Фоном для зйомки послужило блакитне небо з білими хмарами. На металевих гойдалках позували моделі, знайомлячись із новинками від Louis Vuitton.
Підібрати для себе одяг, взуття чи аксесуари французького модного бренду можна і на сайті ОХО. Серед більш ніж 30 тис. активних лотів легко знайти потрібну модель – пальто, піджак, сукню, чоботи чи сумку.
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.