Любителі книг оцінять: у Японії випустили незвичайні чайні пакетики

Любителі книг оцінять: у Японії випустили незвичайні чайні пакетики

29 листопада 2021, 15:56
Джерело: © ukr-news.com
345
Любителі книжок мають оцінити старання японських виробників чаю. У Японії придумали спеціальні пакетики.

На внутрішній поверхні етикетки розміщується частина тексту книги, щоб під час заварювання можна було трохи почитати. Також на етикетці розміщено QR-код, що перенаправляє на ресурс, де можна вивчити твір повністю.

Текст розміщується на трьох розворотах від упаковки чайного пакетика. Прочитання такого матеріалу у повільному темпі займає близько двох хвилин. Цього часу буде достатньо, щоби заварити чашку міцного чорного чаю.

До такої інтеграції звернувся японський чайний виробник Daily Club. Свою продукцію компанія позиціонує як чай, який можна із собою брати на роботу, пікнік чи насолоджуватися вдома. Фільтр-пакети зручні у використанні, а тепер і можуть використовуватися для приємного проведення часу.

Чаї від японського виробника відрізняються насиченим смаком та ароматом, традиційним для в'яжучих трав. Самі японці рекомендують пити такі напої, щоби зняти втому.

Подібні інтеграції допомагають з користю проводити час. І нехай навіть дві хвилини. Проте їх можна використовуватиме свого інтелектуального розвитку, поповнення словникового запасу.

Шанувальники читання повинні гідно оцінити рекламний хід японських маркетологів. Адже тепер джерел інформації побільшало. Додатково можна придбати книги у розділі «Література» на сайті ОХО.
Пошук по лотах
* Виберіть розділ
Шукати в розділі
Пошук:
Шукати результати в:
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.