Американська корпорація Microsoft продовжує традиційний випуск різдвяного одягу. Цього року представила светр із зображенням кадрів із гри «Сапер».
Сині светри прикрашають поля із гри, яку встановлювали на старі версії операційних систем. На блакитному полі розміщується біле поле, стилізоване під ялинку. Іграшками виступають клітини з цифрами, порожніми місцями та бомбами.
Таку акцію компанія проводить уже четвертий рік поспіль. І присвячує святковий мерч класичним продуктам. У 2018 та 2019 роках це були операційні системи Windows 95 та Windows XP. А з 2020 року увагу маркетологів Microsoft привернули додатки.
Цього року було вирішено перейти на ігри. Зокрема, на встановлену версію гри «Сапер».
Светри розсилаються журналістам та блогерам. Однак частина товарів все ж таки доступна до продажу. Щоправда, протягом кількох годин після запуску продажів, половина розмірної сітки була розкуплена. Вартість одного светра становить 75 дол. А з урахуванням міжнародної доставки до цієї суми ще додається 15 дол.
На тлі випуску різдвяного мерчу Microsoft займається благодійністю. Частина суми, отриманої від продажу такого одягу, перераховується некомерційним організаціям. Як правило, це фонди, які підтримують геймерів з обмеженими можливостями.
Якщо є бажання придбати светр на різдвяну тематику, можна пошукати його на сайті Охо в підрозділі
«Одяг чоловічий». Залишиться тільки вибрати відповідне забарвлення, малюнок та розмір.
Фото © vc.ru
Фото © vc.ru
Фото © vc.ru
Фото © vc.ru