Французький будинок моди Dior та німецький бренд Birkenstock випустили спільну лінійку з переосмисленим дизайном. Випуск взуття для покупців, можливо, почнеться ближче до літа цього року.
Переосмислення стосувалося мюлей Tokio, створених німецьким виробником у 1987 році, та сандалі Milano 1960-х років. Для моделей використовували сірий фетр та замшу. Як декор — гумові та металеві елементи, які імітують акценти культових аксесуарів від французького будинку моди.
Кожна з представлених пар має гумову підошву з принтами, а мюлі додатково прикрашає мила вишивка у вигляді кольорів.
Дизайнери пропонують досить нетрадиційний спосіб носіння переосмисленого взуття - використовувати вовняний носок у колір моделей. Сірі гольфи або панчохи будуть логічним продовженням нових мюлей.
Взуття можна буде використовувати не лише для прогулянок, а й для вечірніх виходів. На подіумі були представлені поєднання переосмислених моделей із класичними образами.
І якщо згадати нещодавні колаборації, то представлені пари взуття стануть сенсаціями. Єдина проблема буде в тому, що доступні до продажу вони будуть тільки в кінці весни або ближче до літа. Однак і це не повинно зупинити стрітстайл активістів: таке взуття можна носити навіть улітку чи восени.
За бажання можна піти стопами відомих дизайнерів і зловити хвилю подібного переосмислення. Мюлі з вишивкою або без можна знайти на сайті ОХО в підрозділі
«Взуття чоловіче».
Фото © vogue.ua
Фото © vogue.ua