Сервіс Uber представив колекцію діджитал-одягу, яка орієнтована на сучасних мешканців мегаполісів.
Лінійку продукції склали куртки, сукні, лонгсліви та шарфи. Багато моделей виконані у стилістиці унісекс, тому підходять як чоловікам, так і жінкам. У тому числі і додаткові елементи - шарфи, панами,
Концепція всієї колекції пов'язана із взаємодією людини із міським середовищем. Крім цього, тут простежуються ідеї доступності та відкритості у світі цифрових технологій.
І якщо раніше це був одяг, для якого використовувалися лише принти із діджитал-сфери. Наприклад, ті, що можна знайти на
сайті ОХО, то зараз список позицій значно розширився.
Дизайнери надихалися видами міст світу. Лейтмотивом для колекції стала фраза — «Моє місто — це». Власникам подібної діджитал-колекції пропонується задуматися, що для них означає їхнє місто. Як бачать його майбутнє, що готові зробити для реалізації суспільно значимих завдань.
Мерч від Uber можна приміряти в онлайн-форматі на свій аватар, фотографію або відео. У колекції є кілька базових образів, які складаються з курток, шарфів, чобіт, суконь чи штанів.
Передбачається, що деякі з випущених у віртуальному просторі предметів гардеробу можна буде купити і реальному житті. Проте їхня кількість буде обмежена. Ймовірно, це буде зимові панами, худі та шарфи з кишенями.
Приміряти віртуальний мерч і дізнатися коли стартує реальна колекція можна на сайті сервісу Uber.
Фото © adindex.ru
Фото © adindex.ru
Фото © adindex.ru
Фото © adindex.ru