Бренд Chanel випустив лімітовану лінійку помад, що складається із восьми відтінків. У рекламній компанії зняли модель Vittoria Ceretti.
Лінійка представлена глибокими насиченими відтінками, які відсилають до макіяжу 90-х та 2000-х. Темний контур, глибока текстура, легка матовість — це дозволяє згадати, що у минулому робилася ставку на глибину.
Як дизайн футлярів використовувався традиційний логотип модного бренду - п'ятикутна зірка, яка використовувалася Chanel в першій чверті минулого століття.
Особою нової лінійки стала модель Vittoria Ceretti, яка змогла уявити популярний стиль. Стиль у макіяжі, який був популярним близько 20 років тому. Подібна насиченість використовувалася моделями та знаменитостями. Жінками та дівчатами, які мріють надовго залишатися у центрі уваги.
Крім серії помад було представлено рум'яна. Бронзовий ніжний відтінок успішно доповнює текстуру декоративної косметики для губ.
Косметикою від Chanel користувалося багато відомих людей. Це вважалося та продовжує вважатися престижним. Багато шанувальників бренду готові багато віддати, щоб мати можливість користуватися помадами, рум'янами або пудрами французької компанії.
Можливість торкнутися секретів знаменитої Коко Шанель — це те, за що багато хто готовий платити досить суттєві суми.
Але придбати продукцію бренду можна і на сайті ОХО в розділі
«Мода, краса та здоров'я».
Фото © fastory.ru
Фото © fastory.ru
Фото © fastory.ru
Фото © fastory.ru