Лінійку одягу для "сонячних" людей представили світові школа дизайну (Британія), компанія AliExpress та благодійна організація «Синдром Любові». Головна особливість бренду – це індивідуальний підхід до кожного клієнта, з урахуванням його ментальності та пропорцій тіла.
Фото © fashionunited.ru
Презентація бренду відбулася наприкінці березня. Дизайнери працювали над колекцією цілий рік. Створення кожного предмета з лінійки відбувалося за участю людей із синдромом Дауна. Серед них були діти віком від 10 років, які виступили не лише помічниками дизайнерів, а й стали моделями.
Фото © fashionunited.ru
Організатори ініціативи розробили спеціальну сітку розмірів, яка враховує особливості фігури людей із синдромом Дауна. Так, наприклад, горловина у виробі бренду має розширену форму, просторі кишені та просту застібку. За словами дизайнерів бренду, наступна лінійка буде доповнена курткою та блузою.
На нашому сайті придбати одяг можна в
цьому розділі.
Фото © fashionunited.ru