Лінійку одягу для "сонячних" людей представили світові школа дизайну (Британія), компанія AliExpress та благодійна організація «Синдром Любові». Головна особливість бренду – це індивідуальний підхід до кожного клієнта, з урахуванням його ментальності та пропорцій тіла.
![](https://st.violity.com/oxo/uncos-images/oxo/45/11a8bde4dcae694946d76026b9b99ea0.jpg)
Фото © fashionunited.ru
Презентація бренду відбулася наприкінці березня. Дизайнери працювали над колекцією цілий рік. Створення кожного предмета з лінійки відбувалося за участю людей із синдромом Дауна. Серед них були діти віком від 10 років, які виступили не лише помічниками дизайнерів, а й стали моделями.
![](https://st.violity.com/oxo/uncos-images/oxo/45/42ab6d2922e9c0f05295681c74d0acbb.jpg)
Фото © fashionunited.ru
Організатори ініціативи розробили спеціальну сітку розмірів, яка враховує особливості фігури людей із синдромом Дауна. Так, наприклад, горловина у виробі бренду має розширену форму, просторі кишені та просту застібку. За словами дизайнерів бренду, наступна лінійка буде доповнена курткою та блузою.
На нашому сайті придбати одяг можна в
цьому розділі.
![](https://st.violity.com/oxo/uncos-images/oxo/45/0456f4a6a86abe6218aa69b11e1d4ed4.jpg)
Фото © fashionunited.ru