sokol 33
sokol 33
8 April, 12:46

Про нерадивих Подавців, Модераторів і небажання щось робити

Про нерадивих Подавців, Модераторів і небажання щось робити

Доброго часу, шановна Спільнота. Стикнувся з такою проблемою( в двох словах): отримав відправлення через Нову пошту, Вага як об"ємна так і Фактична 0,5677кг. Приїхало в 5-и кг коробці за великі гроші. НП відразу сказала, що Відправника все влаштувало вони йому запопонували-він погодився, а те, що він зі мною не обсудив таке пакування- то проблема не і їх вини нема. Ну в принципі все логічно.,Відправник сказав хамовитими термінами, що йому на все байдуже і нічого компенсувати не буде. Запросив Модератора, два дні доказував, що біле то біле, а не чорне, але марно. Приводив і фото реальних розмірів і фото на вагах і розрахунок на калькуляторі НП- все марно. небачить і не чує нічого. На Правил апелював про вибір відповідності упаковки- не чкує.
Звертався до Адміністрації через Техпідтримку про запрошення в тему Старшого Модератора- ні.
Те, що вага як об"ємна так і фактична в ДЕСЯТЬ раз менша від об"ємної ваги коробки всім начхати. Більше того Модератор пробував перекласти вину на мене, мовляв треба було на НП доказувати ... Просто незрозуміло чи то тут тепер Модератори 14-и річні дівчата, які нічого не розуміють, чи що ще, але таке відношення до Покупця з боку Адміністрації просто неприпустиме ( звісно на мою думку) І якщо Модератор ігнорує Правила, то що вже казати про персічнго?
Ото якось так. Можл во хтось щось скаже і це побачить Адміністарція і зробить якісь висновки? Так не можна....

Messages
151
Yarda1134
08.04, 13:30
Не завжди треба дивитись на вагу, деколи і розмір має значення.
Answers: 0
08.04, 13:49Author
Не зрозумів на який розмір треба дивитись. Розмір відпрвлення 10х14х16см
Розмір короки від нп, в якій воно приїхало 40х24х20см
Звідси 10х14х16:4000=0.56 кг. 
24х40х206400=4.8кгОт і всі розміри. таких відправлень у таку коробку легко можна помістити щонайменше шість
Yesterday, 15:52Answer sokol 33
Ваш пост возможно привел к изменению правил на сайте!
Answers: 0
Answers: 1
08.04, 16:55Author
Можна скажати, що дебати закінчились. Некомпетеннтність Модераторів зашкалює. Ігнорування Правил просто не обговорюється, всім байдуже що там написано.
З"явилось питання до Адміністрації - чому нке можна до бланку оформлення лота добавити графу Пакавання - пакую сам або пакування на НП
Поставив галочку і все зрозуміло. Відразу вирішується купа проблем.
Answers: 0
08.04, 16:56Author
Прошу пробачення за помилку, вірно так: Пакування- Пакую сам - пакування на НП
Answers: 0
08.04, 21:14
Думаю, що тут важливо для урахування:
1. Який матеріал Вашого отриманого товару - крихкий чи залізяки шматок? Я до того, що, якщо це, наприклад, фарфорова статуетка, то з кожної сторони має бути сантиметрів по 5 для пакувальних матеріалів і за тими розмірами товару, який Ви навели, посилка має бути розмірами не менше ніж: 32х28х20 см.
2. Яких розмірів посилочний ящик був би доречний у Вашій покупці, на Ваш погляд? На скільки при цьому зменшилася б вартість доставки порівняно з тим, що Ви заплатили? Яка відносна вартість доставки до ціни лота?
Я маю на увазі, щоб ми бачили, що пропонується обговорити - чи це різниця вартості доставки в умовних  100 гривень, при вартості лоту 200 гривень? Чи це різниця у вартості доставки у 40 гривень при ціні лота в 2000 гривень?
Answers: 0
08.04, 22:58
Можно ссылку на лот и сколько же в итоге вышла для вас доставка? Хочется понимать , что означает фраза Великі гроші. Тема не раскрыта полностью. Благодарю вас!
Answers: 0
09.04, 07:26
Дайте ссылку на лот, чтобы понимать предмет обсуждения.
А то так ничего не понятно.
Одно нытье за дорогую доставку от НП.
Answers: 0
09.04, 08:39
Не всегда пожелания покупателя лота совпадают с требованиями НП.  Однажды отправляя монеты, покупатель попросил оформить как документы, так дешевле. На НП отказались так оформлять, мотивируя тем что документы не показаны на камеру. Пришлось оформлять как сувенир, что увеличело цену.  услуг НП. В итоге покупатель остался не очень доволен. Не стоит продавца и модератора отчитывать за работу НП.
12.04, 12:19Answer эскудильо
100% так і є. Для того, щоб відправити, як документи, треба дуже постаратись. Ще залежить від оператора. Бувають адекватні, а бувають максимально дотошні. Я монети розкладав між великою кількістю листів, фіксував скотчем (у пакетиках вони були), вкладав в картонні конверти А5, клеїв і ставив пломбу з підписом. На першому відділенні сказали розпакувати, поїхав на інше і там без проблем відправив.
Answers: 0
Answers: 1
09.04, 09:21
НП козли. Мені теж декілька разів приходили такі дивні посилки. Один раз від інтернет магазину де доставка була за їх рахунок. Інший від знайомого. Подзвонив запитав нафіг у таку коробку запакував. Сказав що у нього навіть не питали.
Є підозра що у них є норма по запаковці у великі коробки і наживаються на неуважних відправниках адже при тобі не пакують
Завжди уточнюйте у яку упаковку буде запакована посилка!

Щодо сабжу вважаю продавця жертвою шахрайства НП, але тим не менше він повинен за це заплатити щоб наступного разу бути уважним. Бережіть ліси і свої бабки
Modified by author 09.04, 09:22
10.04, 21:31Answer valis
НП козли. Мені теж декілька разів приходили такі дивні посилки. Один раз від інтернет магазину де доставка була за їх рахунок. Інший від знайомого. Подзвонив запитав нафіг у таку коробку запакував. Сказав що у нього навіть не питали. Є підозра що у них є норма по запаковці у великі коробки і наживаються на неуважних відправниках адже при тобі не пакують Завжди уточнюйте у яку упаковку буде запакована посилка! Щодо сабжу вважаю продавця жертвою шахрайства НП, але тим не менше він повинен за це заплатити щоб наступного разу бути уважним. Бережіть ліси і свої бабки
Ви праві. Дуже часто нова пошта самостійно нікого не питаючи пакує в великі коробки по своїм стандартам. Довго і муторно можно доказати їм через чат що вони не праві і отримати код на знижки . Але витрачений час не коштує 40 гривень, нажаль .
Answers: 0
Answers: 1
09.04, 12:53
Тема повністю не розкрита. Що було в посилці, яка вартість оголошена? У мене іноді купують лоти ,ціна яких меньша за пересилання...буває і таке. Все крихке я майже ніколи не пакую, тим займається пошта, за що отримує кошти і таким чином несе відповідальність за доставку.
Answers: 0
09.04, 14:02
А навіщо перекладати з хворої голови на здорову?
Якщо людина не анонсувала вам, що упакує сама - нічого скаржитись, все віддано на відкуп пошті.
Сам не так давно заплатив купу грошей, бо невеличка лампа влізла лише в гігантську коробку. Але продавець і не анонсував власне пакування, тому до нього претензій я не маю.

Така селяві, як кажуть в них.
Answers: 0
09.04, 14:17
Напишіть, будь ласка, чітко, які пункти правил Віоліті порушені і ким - з посиланням на лот та детальною інформацією про предмет - його заявлену вартість та розміри. Без усього цього тема - просто флуд, вибачайте.
Answers: 0
09.04, 14:54
Покупатель переплатил  50,  100 грн. за пересылку,  создал целую тему. И мы все должны ему сопли вытереть. Виноваты уже и модераторы и продавец... и т.п. и т.д.
Давно пора закрыть тему,  всё  уже всем понятно!
09.04, 16:50AuthorAnswer Bestrest
Я Вас не прошу мені соплі витирати.Так я переплатив з вини віДПРАВНИКА Всім на те байдуже. А так бути неповинно. Тогруєш- відносся до Покупця з повагою, а не гроші на карту впали - далі все, що там відбувається мене не стосується. Головне те, що Модератори реагують неадекватно, звернення читають поміж срок і їм також байдуже, бо вже відсоток по угоді отриманий.
Ні фото з розмірами, ні розрахунок калькулятора на НП до уваги не береться.Ну за останній тільки тиждень завдяки таким от Продавцям я тричі попав, кожного разу на 50-65 грн лишеніх, нуто нехай, що тут такого..... Ну то давайте всі дружно один одному будемо на голови гадити, а чого ні...
09.04, 17:21Answer sokol 33
Перепрошую якщо образив.
Але....
Коли в мене купляють  лоти на 20 000,   60 000 грн.  людям байдуже скільки та упаковка.
А ось коли хтось купляє на 20,  30,   50  грн.  ото все капец,  спасіте, памагите, нас дурять,  чого так дорого пересилка.
Караул, мене обдурили))
Answers: 0
Answers: 1
Answers: 1
09.04, 16:54Author
Правила є, вони для чогось і для когось писані. А якщо їх навіть Модератор ігнорує, то що вже про пересічного говорити. 
Ось витяг П 6 Загальні вимоги до користувачів
Упаковка лота повинна об'єктивно відповідати розмірам і вартості лота. Продавець не повинен завищувати вартість упаковки і нераціонально підходити до її вибору.
Упаковка більша за вкладення у десять раз- це раціональний підхід? Модератор навіть зауваження Відправнику не зробив.  А винен чомусь виявився я
09.04, 19:34Answer sokol 33
А це продавець навмисно завищив вартість упаковки чи Нова Пошта зробила все ж таки? Якщо ви щось хочете донести, то було б правильно і поважно до всіх розповісти детально, що трапилося, для цього достатньо одного посилання та двох-трьох речень замість отого потоку думок.
Answers: 0
10.04, 16:38Answer sokol 33
В багато чому з Вами згоден. Те що правила Віоліті писані для кого завгодно, тільки не для Віоліті, то це 10000 %. І питання тут більше в принципі, а не в 20-50-100 грн. переплати. Може то просто в нас така риса характеру, що бісить ігнорування  правил
Answers: 0
Answers: 2
09.04, 16:57Author
Я не прошу тут нікого бути суддею чи адвокатом. Я  пробую донести до спільноти на власному прикладі, що справедливість і людський підхід тут закінчились..... Хто процент заплатив в казну той і правий. А закон як дишло- куди повернув туди й вийшло
Answers: 0
09.04, 17:28
Та ще з наболевшего. 
Люди теряють квартиры,  машины,  ЖИЗНИ, друзей, побратимив  и  всему  миру  пох....  
Але ж  автор теми переплатил 50 грн....
09.04, 20:31Answer Bestrest
Та ще з наболевшего.  Люди теряють квартиры,  машины,  ЖИЗНИ, друзей, побратимив  и  всему  миру  пох....   Але ж  автор теми переплатил 50 грн....
Ніколи не аргументуйте категоріями крайнощів,то мислиння  убогих.По Вашій логиці,продаючи свої лоти по 20-60тис.Ви безболісно зможете скинути пару трійку тис.люди і більше втрачають(.....Люди теряють квартиры, машины, ЖИЗНИ..)???В заголовку теми автор підняв питання...не скільки він переплатив,а що з дрібниць починатся безлад,а всім пох......
09.04, 21:10Answer Overlord44
Нету тут никакого безладу,  есть правила аукциона  и тарифы перевозчика.
А если иногда приходится переплатить за перевозку 50 грн.,  это дрібниці.
( у меня было много таких случаев и  ничего переплачивал,  т.к. лоты мне всегда Важнее чем  переплатить 50 грн., не обеднею)   
Тема  о том, что все дорого, а  хочется дёшево и  чтобы упаковка была бесплатно.
Modified by author 09.04, 21:38
Answers: 0
10.04, 10:07Answer Overlord44
То були не аргументи,  а порівняння щоб показати дрібязковість питання.
Тому Ваші мислення суто  дріб'язокові.
А безлад, то ця тема.
10.04, 10:21AuthorAnswer Bestrest
Ці дрібниці, як Ви кажете, за рік виливаться для Покупця у фінансовы потоки, і якщо кожному недолугому відправнику зпускати з рук дурнувате пакувння, то за рік можно втратити ну наприклад елетросамокат для Вашої дитини- так зрозуміло?
Answers: 0
Answers: 1
Answers: 2
Answers: 1
09.04, 17:34
Мені було б стидно про таке писати. Автор ви мелочна людина.
09.04, 19:58Answer Oleg979
Мабуть,також не написав би...  Але, як приклад -  "мєлочними" людьми вважаю тих, хто купивши монету за 100000+, хоче відправки лота поштою. Категорична думка - є у вас такі гроші, то і не жалійте їх для доставлення своєї дупи для особистої зустрічі.
Answers: 0
Answers: 1
09.04, 21:12
Добрий вечір! Всім "крутеликам", які продають лоти по 20-60 тис. продавець на всі 1000% правий. На цьому аукціоні твориться повний бедлам. Передаю слова одного з головних на цьому аукціоні, нам по..уй, главное зарабаток. За пересилку стикаюсь кожний тиждень з такими речами, але головне не в цьому, а у відношенні адміністрації, модераторів, консультантів. Всім на все наплювати. Продають копію, нехай продають. Закінчиться аукціон, з продавця знімуть процент, а дальше морочте собі голову самі. Колись за виставлення копії, зразу бан і без варіантів. Тепер болото. Продовжуйте в цьому дусі і побачимо, чим закінчиться...
Answers: 0
09.04, 21:26
І ще, всі хто тут пробує виставити автора теми мєлочним і підігрують адміністрації, мають рейтинг 1-3 балів, а пишуть про продажі лотів по десятки тисяч гривень, які їм напевно приснились. Якби аукціон працював, як колись, якби на ньому були модератори, які мають відповідну освіту,  які розуміються в темі, які самі мають хорошу колекцію, такого б не було. А тепер це просто шарашкіна кантора. Пишу все з власного досвіду, провів на цьому аукціоні більше 12 років, маю рейтинг майже 1200 балів, але такого без предєла, як останні роки ніколи і ніде ні на одному нормальному аукціоні не бачив. Тепер тролі можуть розвинути тему...
09.04, 22:47Answer aureus
Змішались коні, люди... Питання не в тому, що хтось називає автора теми "мєлочним", а в тому, що досі незрозуміло, хто ж винен і ці дійсно саме в цьому випадку до цього причетна адміністрація Віоліті. Я напишу, а ви здогадуйтесь самі, що там продавалося та упаковувалося - так це виглядає. Це неповага до оточуючих в першу чергу.
Answers: 0
Answers: 0
11.04, 18:34Answer aureus
Цілком згоден, в мене також різні випадки були, стосовно таких відправлень, все ж таки краще одразу звертатись до відправника і нової пошти...
Може хтось і закриє на це зір, а для іншого це буде принципово.
Answers: 0
Answers: 3
09.04, 21:59Adept
то виходить коли отправляешь товар то ще треба согласувати суму с покупцем чи його влаштуе? а якщо нi то не отправляти чи як?
09.04, 22:50Answer Jcars
За правилами Покупець обирає спосіб доставки з тих, що пропонує Продавець - наскільки пам'ятаю. А от коли вибрав, то пакування вже можна обговорити - якщо попросить упакувати в маленьку коробку і поштовий оператор прийме так - то все добре, а якщо не попросить або поштовий оператор упакує сам в велику чи відмовиться пакувати в маленьку (і таке буває, якшо речі крихкі), то тут вже Покупцю треба змиритися.
Answers: 0
10.04, 09:48AuthorAnswer Jcars
Так, якщо вартість доставки виглядаєм"якокажучи" стрьомно, не убудея кщо прямо з НП затаелефогнуєтке і попередите Отримувача, або дійдете якогось консенсусу, бо отримувач може бути н езовсім Дурень і щось Вам порадить, наприклад, як пояснити опреатору, що і відправляється іяк просять запакувати
Answers: 0
Answers: 2
09.04, 23:04
Отправитель не виноват, иногда на почте просто нет маленьких коробок, приходится брать, что дают.
10.04, 10:10AuthorAnswer ElenaVintaz1
Якщо немає коробок, то оператор замовляє і перша ж машина, яка їде з Терміналу привозтить те, що потрібно. А "за те, що дають" і платіть самі.
10.04, 10:13AuthorAnswer sokol 33
Особливо, коли те, що дають виглядає як вагон для м"ячика для пінпонгу
Answers: 0
Answers: 1
Answers: 1
09.04, 23:43
Шановний ТС, з якої причини Ви ігноруєте прохання надати посилання на лот? Чому не відповідаєте на прямі питання про розмір, та матеріал лота?
Modified by author 09.04, 23:44
10.04, 10:11AuthorAnswer Balkon_S
Воо надане і надані розміри. Ще раз кажу. ПРо конкретну ситуацію вже мова не йде. Мова йде про загал
Answers: 0
Answers: 1
10.04, 06:14
Всем доброго утра.Очень многие,для ЯСНОСТИ,просят автора темы дать ссылку на лот , но "воз и ныне там", все хотят знать размер,обьем,материал лота,может это был стеклянный предмет весом пол кило и очень объемный, тогда с упаковкой более менее понятно.Чтоб меньше было вопросов пишите в лоте,как очень многие делают, - упаковка моя там +10,20грн. или упаковка почты и пусть покупатель решает как ему лучше.Пример моей глупости: продавец предложил мне +20грн за свою упаковку , я отказался,написал - пусть Н.П.пакует. В итоге пришла огромная коробка,пол коробки лот , пол коробки упаковочной бумаги и заплатил за пересылку в разы больше.На ошибках учатся и теперь есть во что упаковывать свои лоты,это + . Н.П побарабану в какую коробку засунуть "спичечную коробку" и многим продавцам ,по большому счету, тоже.Поэтому в чате надо уточнять и договариватся с продавцом про упаковку,если этот вопрос сильно волнует покупателя.С УВ.
10.04, 10:02AuthorAnswer olegmylavko777
Тема створювалась не для конкретного випадку з проханням "пожаліти". Тема створювалась як ЗАГАЛ. Якщо Вас цікавить конкретика, то ось посилання на лот
https://violity.com/116185469?_gl=1*1kvvh8u*_ga*OTA3NjM2MTMuMTcwMTM1NzQ1OA..*_ga_EL4RH0FSZV*MTcxMjcyNTE1My4xMDkuMS4xNzEyNzMxNzE5LjAuMC4yMTMzMTg3NDY2
Фактичні розміри лота я привів десь там, вище. Він не скляний, не фарфоровий, не глиняний. А ГОЛОВНЕ - він у заводському пакуванні, у якому з 90- проїхав пів світу і не був пошкоджений.
Само собою виникає питання - навіщо?. НАвіщо доп упаковка? Навіщо на неїпогодовися  Відпраник? Чому Модератор не скористався правилами, а почав звинувачувати мене, мовляв, то я мам скандалити з нп і їм щось доводити. Питання - чому маю робити це я, а не відправник при відправці?
10.04, 11:07Answer sokol 33
А вот теперь лично я с Вами полностью согласен. Ведь как Вы написали П 6 правил виолити ведь НИКТО не отменял ! И неважно сколько стоит лот, ведь тема затрагивает Н.П. , отправителя,продавца и несоответствующую лоту упаковку.Добивайтесь справедливости или в следующий раз уточняйте этот вопрос с продавцом.И я уверен на 100% , что НИКОМУ не хочется переплачивать за бумагу хоть 1грн.(на торгах тоже 1грн может выйграть)так,что мелочность и сопли и т.д здесь абсолютно ни при чем.С УВ.
Answers: 0
10.04, 12:57Answer sokol 33
Але ж спочатку ви написали: "Розмір відпрвлення 10х14х16см", а Полароїд 600 явно більший. Які справжні розміри його коробки, вкажіть, будь ласка.
Answers: 0
18.04, 12:29Answer sokol 33
Доброго. 
Мені цікаво, щоб лот приїхав у відповідній коробці 0.5 кг, але з ушкодженнями, щоб ви тоді писали?
Переплатили 20-50грн, маючи цілісну, неушкоджену річ. Про що взагалі розмова???
Не підходять умови/правила/доводиться переплачувати??? Є дуже чудова альтернатива- барахолки!! Не потрібно платити за доставку взагалі. І не псуєті ні собі ні людям настрій.
Всім миру!!
Answers: 0
Answers: 3
Answers: 1
10.04, 10:03Author
А дріб"язковий я чи не дріб"язковий- то на моїй совісті. Раніше за 2грн комісіїПриват банку одне одному глотки рвали- чи забулось?. А тепер 50 грн- то дріб"язок, може й так. Але ні....
10.04, 10:32Answer sokol 33
А дріб"язковий я чи не дріб"язковий- то на моїй совісті. Раніше за 2грн комісіїПриват банку одне одному глотки рвали- чи забулось?. А тепер 50 грн- то дріб"язок, може й так. Але ні....
А колись і горобців за копійку у полі ганяли. Вважаю, що оператор НП побачивши предмет відправки, запропонував додаткову упаковку для надійності та збереження від пошкодження у дорозі, відправник погодився. Посилки кидають, падають і т.п., чи ви хотіли отримати пошкодженний предмет і мати претензії з цього приводу до НП І відправника?
10.04, 10:38AuthorAnswer Kopartel
Треба мати свій мозок і свє адекватне сприйняття, а не покладатися на те, що хтось щось побачив. Дістаньте свого язика з того місця де він у Вс знаходиться (Мається на у вазі рот) і поясніть працівнику НП, що це не крихке, воно вже запаковане заводом і не потребує доп пакування. І все. Якщо раптом найшла коса на камінь- зателефонуйте отримувачу ( тел. є у даних для відправки) і розкаіть про ситуацію, адже якщо це фотоапарат, як у даному випадку, о його можна відправити як Фотоапарат, а можна як запчастини для фототехніки і всі питання збезглуздим  доп пакуванням відпадають самі собою.
Але для всього цього потрібне БАЖАННЯ,,,
Answers: 0
Answers: 1
Answers: 1
10.04, 10:08Author
Ш головне- я тут активний користувач з 2008р. Бачив багато змін, пам"ятаю багато хорошого, але можу сказати лише одне- Йде повна деградація, за ширмою розвитку ховається прірва, в яку все воно котиться.
Раніше за те, що ти просто не привітався- з тобою ніхто навіть би не розмовлям. Не дай Боже матюк- бан без розмов- зараз- почитайте- прийшли- обложили одне одного- ніякої реакції. Виставив фуфло- бан. Не відправив вчасно-бан. Зараз- Покупець почекає, Продавця-хама- фуфлогона по голівонці погладимо, бо з його кошелька капнуло...
Answers: 0
10.04, 11:48Author
І ось АПОГЕЙ - мій відгук Хаму і Неадеквату видалили. Більше нема про що говорити взагалі. Декілька днів биття головою об стіну з реальними доказами - вибачте, до сраки...  Воно і надалі буде жити своїм веслим життям, плювати на покупця, хамити, срати на голову контраагенту - але то нічого, адже копійоча робить своє. Тільки варто задуматись чи та копієчка , вона завдяки Покупцю чи продавцю заходить?
Правила- де чорним по білому вказано- Контрагент має право чесно оставаити відгук із описом ситуаціїї- знову проігноровано.
Я більше не хочу нічого ніде писати. тему закривати не буду, але і відписуватись у ній також, це немає жодного сенсу.
Я побачив по "Пальцях" - набігли жопошні подавателі,  і з одного боку лижуть Адміністрацію, а з іншого двома руками тримають зажатими булки, щоб недай Боже не в"їхали. Воно ж так простішежити
12.04, 12:35Answer sokol 33
Негативний відгук можна розміщувати у тому разі, якщо ви не отримали лот взагалі. Якщо ви його отримали, але з нюансами, а саме маєте претензії до упаковки, тоді відгук має бути нейтральним. Там навіть варіант такий є: "Нормально, але слід попрацювати над упаковкою" (чи якось так).
Answers: 0
Answers: 1
10.04, 12:20Author
Отам якась потвора, а мабуть хтось із недолугих продавців тисне пальці вниз у всих мої постах.
Так хоча Вам сказати черга дійде, рано  чи пізно всі отримають на щщ заслуговують. А оте, що Ви робите для нормалних, адекватних людей- то пшик.
Answers: 0
10.04, 12:22Author
А відписатись воно слабо, бо булки треба тримати щільно... А раптом щось не так піде..
Answers: 0
10.04, 12:27Author
Ну то що, не згоден- відпишись, щоб інші знали твій нік, а так за спиною -- клоун
Answers: 0
10.04, 12:39Author
Навіть не смішно. Паль вверх- бачу у яких повідомленнях, пальців вниз бачив. зараз ні. Адміністрація???
Answers: 0
10.04, 12:47Author
Чим більше я пишу(байдуже про що)- тим менше в нене пальців в гору залишається.... але відгуків там 400+(вони зароблені за довго до нардження Аукціону) байдуже...
Я в шоці......
Answers: 0
10.04, 12:48Author
Хотілосяб знати як це відбуваеться..
Дали Вольнуюю клоуну или сами гнобят...
Answers: 0
10.04, 13:03
Теоретично, якщо в описі "пакую сам", а по факту пакування НП, то це пряме порушення, відповідно за пакування з продавця треба стягнути. Але різнцю між до 2 кг та від 2 кг (це зараз відповідно 70 та 100 грн, 30 різниця)  - навряд чи. По факту - треба дивитися цінність взаємовідносин із продавцем, якщо там якась неадекватна істота - може краще тихенько занести в особистий ЧС, а не виносити "шутки с шутом" на  форум/модерацію. Хіба ті 50 грн коштують потрачених часу та нервів?
10.04, 14:07AuthorAnswer Stowmaster
коштують. бо я сьогодня 50, ви завтра 60, хтось після завтра 70
і кому вигода.? Ви мабуть у Бога вірите типудали по лівій- підстав праву?
Це не домене, хочете жити так- живіть, але ні...
10.04, 14:27Answer sokol 33
Вкажіть, будь ласка, реальні розміри рідної коробки від фотоапарату.
Answers: 0
10.04, 16:48Answer sokol 33
В принципі скарга подана із запізненням, раз забрав вантаж із НП - значить із усім згідний. По правилам треба було залишити вантаж на НП та зв'язатися із модератором для вирішення питання. Хоча... в мене на іншому ресурсі подібний випадок був - виграв 2 лоти ціною в 10 та 1 грн (при доларі 8, реальна ринкова вартість обох лотів разом на той час приблизно гривень 40). Оплатив по автоматично отриматим реквізитам 11 грн, після 20 днів мороза виставив негативи. Модератори вислали продавцю бан із вимогою повернути кошти. Так той тільки тоді відправив лоти так, що доставка коштувала 47 грн (замість очікуваних 16-20 грн). Я під приводом, що лоти із таким запізненням мені більше не потрібні не став їх забирати, відправник - також так і залишилися на НП. Мені із НП приблизно через 4 тижні дзвонили, я їм пояснив, що це покупка через інтернет, але продавець відправив із таким запізненням, коли вже не потрібно.  Запитав у оператора НП, чи є до мене якісь претензії, відповіли, що ні. Самому цікаво, чи були якісь вимоги від НП до відправника.,.
Answers: 0
Answers: 2
Answers: 1
10.04, 13:50Author
Та забудьте всі про те пакування. Дякуюза розуміння. Я вже не хочу про те згадувати. Тут нове. З ранку було 450+ після того , як оублікував пост об 11-48 різко репа пішла вниз, спочатку бачив я к з"являються пальці вниз під кожним повідомленням, потім, після публічного запитання все це зникло, але репутація залишилась мінімальною
Питання- як це може бути і хто це все провокує?
Answers: 0
10.04, 13:51Author
Зрозуміло, що я не вигіднй Адміністрації, але ну не так же відкрито і тупо???
Answers: 0
10.04, 13:55Author
І ще питаннячко чому відгук мій зняли з убогого?
Answers: 0
10.04, 13:57Author
Він не суперечив Правилам, та відображав поточні події?
Answers: 0
10.04, 16:14Author
Да, про 14-16 лет Ві точно подметеели. Судя по всему люди полностью оторвані от реальности, тлько гаджет в руках.. Проходить мимо хочу и буду, только редко кто пишет, ст упаковка нне его. все вс' понимают, оп єтому и хитрят, заведомо зная, что ничего за єто не будет
10.04, 16:16AuthorAnswer sokol 33
прошу прощени не переключил расскладку на клавиатуре
Answers: 0
Answers: 1
Answers: 1
10.04, 15:19
Хм...человек,наверное,только приехал в Украину.На НП пишуть так,как дороже-если все больше,то вес,если размер(будь там все хоть 5 граммов)- то вес.Еслм вы отправите 10 шитук пенопласта метр на метр и толщина 5 см,который весит 3 кг,вам посчитают по обьему как за тонну.НП это честная лавочка.Мне тоже присылали три картины 60*50 в обьемном боксер метр на полтора,сказал отправителю-что так будет надежнее,а ему что-продал ,ну и ку...й с ним Пусть получатель платит полтыщи за бокс.С ком.приветом.
Answers: 0
Answers: 0
Answers: 0
10.04, 17:02
Операторы НП сами заинтересованы навешать всяких мусорных услуг, у них от выручки за такие услуги доплата к зарплате. Раньше и завышенный объемный вес был  обычным явлением, несколько раз в год приходилось грызться с операторами на счет перемерять, в последние несколько лет это явление исчезло.
10.04, 17:08AuthorAnswer Stowmaster
Всё правильно, только если Отправитель адекватно отнесётся к их предложениям и скажет твёрдое нет- всё запакуется и поедет так как должно. Я очень давно и очень плотно пользуюсь услугами НП как по работе таки в личных целях и то что говорю- это аксиома..
Answers: 0
Answers: 1
10.04, 20:01
Підсумок! Просіть продавців пакувати самотужки! В цьому випадку Ви самі винні! ВСЕ!!!
Я,як продавець,завжди пакую все сам і як для себе. І жодного разу не отримав наріканнь на якість пакування. 
З повагою до всіх.
10.04, 22:00Answer fikus788
Так не всі ж хочуть пакувати самотужки... Я, як продавець чомусь розумію,що упаковка то моя задача. І інколи просто не хочу виставляти світильники чи абажури на продаж, бо морока з упаковкою буде не варта ціни лота. А я ж то, зобов"язаний її зробити при продажі.. 
І завжди є особи - "упаковка НП", я цим не займаюся, в мене ні скотча ні коробок немає...
Answers: 0
Answers: 1
10.04, 22:35
Ото самооцінка, то невигідний Адміністрації, то все що кажу - аксіома :) .
Позичте а? :))))
З досвіду продаж можу сказати, що особливі Покупці з чогось думають, що їм всі винні: Продавець, Перевізник, Адміністрація. Є розумний Покупець, тому коли він купує наприклад декілька тарілок діаметром під 40 см, Продавець забов'язаний знайти коробку, відправити Укрпоштою, Перевізником який не компенсує пошкождення предмету при транспортуванні, та ще й бути щасливим, що лот приїхав без ушкоджень та Покупець поставив позитивний відгук. Є оператор Перевізника, який з чогось забов'язаний крихкий лот розміром 39 см, запакувати в коробку 35 см, та заплатити з свого кармана, коли лот приїде битим. А Покупець в рожевому та завжди правий. Можна також дивуватися чому Продавець наполягає на Правилах ТП та погрожувати негативним відгуком. Покупець то завжди правий :) . Також можна ще й брехати про розміри лота, неможливість забрати, про скарги Модератору, та нести інший бред. Особисто в мене є чарівна кнопка: Додати в чорний список. Хто більше втратив - особисто для мене відповідь очевидна.
Modified by author 10.04, 23:48
10.04, 23:43Answer Balkon_S
Так, згоден, я не люблю суперечок, поганих відгуків, і т.п., кнопка додати в чорний список вирішує все. Правда там майже всі такі, у кого я не зробив жодної покупки - любителі виставок з космічними цінами, резервів з неадекватною ціною викупу, захаращувати розділ, що цікавить мене, всяким сміттям, переставляти лот як новий... - за витрачений час.
Answers: 0
11.04, 09:03Answer Balkon_S
Как мы красиво поем, такой весь белый и пушистый.  И лгать очень нехорошо. Размер тарелок стандартный  23,5 см  -  24 см.  Около 40 см может быть блюдо. Для тарелок диаметром 23,5 см ящик 100 см х 120 см это самое то. Причем стоимость доставки в два с половиной раза больше стоимости лота. Укрпочта все компенсирует: и повреждения лота ( при условии правильной упаковки) и потерю лота (да еще сумма компенсации увеличивается на 25% штрафа) - не надо лгать и писать ерунду. Мои посылки раз пять терялись - мне все компенсировала почта, разбитую вдребезги вазу Укрпочта все также компенсировала. 
Негативным отзывом я вам не угрожала, так как на все отзывы , рейтинги, баллы мне глубоко плевать. А модератору первым вы побежали жаловаться, хотя деньги за лот полностью получили и самое главное - вам лично я никаких ПРЕТЕНЗИЙ не выставляла. Просто не стала получать посылку и не стала платить совершенно фантастические деньги за доставку. Так что не надо передергивать и лгать. А Виолити - это какой то отстой. Тут настолько неадекватные контрагенты, при чем встречаются так часто... Что последнее время вообще стараюсь тут ничего не покупать. Есть другие адекватные площадки с вменяемыми продавцами и самое главное - С БЕЗОПАСНОЙ ОПЛАТОЙ.
11.04, 12:04Answer OLiri
Шановна, я розумію, що у Вас профдеформація з часів савецкага союза, розумію Ваш вік, про який Ви мені писали відразу, та що постіійна брехня - це норма Вашого життя, як хабалки зі стажем.
Тарілки були великі, глибокі, в лоті було написано - тільки Нова Пошта, якого біса Ви купавили лот? Ціна за Мадонну НДР була дешевше ніж сучасних китайських. Ви знали що робили, коли купували. Модератору я не скаржився, я спитав що робити, бо я плачу за все на ТП, вона не безкоштовна. 
Тепер по фактам:
1. Продавец (тут он оставлял отзыв) уперся всеми четырьмя лапами, мол отправка только Новой Почтой (неужели так тяжело дойти до Укрпочты) - брехня, в лоті все було написано;
2. Приходит посылка в виде коробки 1 метр на 1 метр 20 см, - брехня, таких коробок на Новій пошті не існує.
3.  при размере тарелок 23 см в диаметре - брехня
4. Так этот мудила-продавец побежал жаловаться модератору - брехня + доказ обмеженості головного мозоку.
11.04, 12:48Answer Balkon_S
По всем вашим пунктам скажу только одно : все было так , как я описала. Причем я вас не оскорбляла, ничего от вас не требовала (ни возврата денег, ни компенсаций, НИЧЕГО), модераторам не жаловалась. Вы же побежали жаловаться модератору. И вот сейчас сыпете оскорблениями и банально врете во всех своих 4-х пунктах.  Еще один пост и тарелки у вас превратятся в метровые тазы.
11.04, 12:51Answer OLiri
По всем вашим пунктам скажу только одно : все было так , как я описала. Причем я вас не оскорбляла, ничего от вас не требовала (ни возврата денег, ни компенсаций, НИЧЕГО), модераторам не жаловалась. Вы же побежали жаловаться модератору. И вот сейчас сыпете оскорблениями и банально врете во всех своих 4-х пунктах.  Еще один пост и тарелки у вас превратятся в метровые тазы.
ото цирк :))))))
ну було, як сказали, то й було, брешить собі далі, так простіше жити
Answers: 1
Answers: 1
Answers: 0
Answers: 2
Answers: 2
11.04, 00:13
на 100 % згоден з автором теми. Останній час тут дуже багато неадекватів, нп то взагаллі тупі дегенерати. Що стосується модераторів то це взагаллі трагедія цього ресурсу
Answers: 0
11.04, 04:52
Не до теми звичайно,але на сайта є такі покупці-акули фототехніки і не тільки.Чекає до останньої секунди не задаючи питання по лоту додаткових, робить ставку а потім починає тобі писати всяку гидоту і збивати ціну.І казати ,что он таких щелкает как орехи.Остерігайтесь таких
12.04, 09:43Answer kralya777
Имя,сестра, имя!?)) та мабуть я знаю про кого ви, цей персонаж у мене в чорному списку вже декілька років і схожі на нього також. Фото техніка , то ще та забава, просто "клацає" не проходить. Знаючий покупець завжди знайде де не клацає, бо якщо це радянська техніка то років вже їй не мало...
Answers: 0
Answers: 1
11.04, 04:53
А про пакування треба вияснити все до ставок.
Answers: 0
11.04, 09:01
Провівши ретельне обстеження ринку корпоративного навчання, ми з радістю оголошуємо, що знайшли ідеальне рішення для нашого бізнесу. Ця платформа Kwiga  поєднує в собі передові технології, інноваційні методики та персоналізований підхід, що дозволяє нам максимально ефективно розвивати навички та знання наших співробітників.
Answers: 0
Answers: 0
Answers: 0
QQ186
11.04, 11:53
Аналогічних сутуацій було декілька. Доказать-не реально,від слова ЗОВСІМ!  Колись було правило! пункт#1:Покупець завжди прав,якщо покупець не прав,дивись пункт#1.Адже він платить гроші за товар,а не продавець.Продавець сплачує комісію(Віоліті).А задача Модератора,щоб комісія залишалсь тут.На рахунок спорів з Модераторами-це окрема Історія )) Що горохом об стіну.Доказуй-не доказуй-всерівно отримаєш шайбу.:)Нова пошта-це окрема кАнтора,яка в рекламі не потребує(Наглота/брехуни/здирники).
Все що можу порадить:якщо в чомусь сумніваєтесь купляйте тільки накладним(НП)-все фотографуйте/робіть відеозйомку

Всім Миру.Добра.Перемоги.
З пов.
Answers: 0
11.04, 12:47
Зустрів давню гарну знайому та відійшов від теми.
А по темі: Продавці теж мають права, а не тільки обов'язки, як вважають багато Покупців. Не влаштовують умови - йди купуй у іншого Продавця, але специфіка ринку така, що іншого може не бути на теперешній час, то й виконуй умови Продавця, а не кидай лайно всюди. Ніхто нікому нічого не винен в цьому житті, Продавець написав умови згідно правил ТП, а Покупцю потрібен предмет - купуй на умовах Продавця, або йди на блошку де за прокачку твоїх умов купівлі цілком можуть настукати по обличчю, там Продавці значно простіші, та ще й поганих Модераторів немає.
Answers: 0
11.04, 13:36
Яка була вартість лоту і чи оголошували ви її ? Тому що як що ви заявляєте новій пошті вартість а тимпаче значну то НП залишає за собою право на упаковку і як попало не прийме - я так колись кресла кожане відправляв - сам упакував заматав стрйчем картоном обклав - а НП такі ні ми його кладемо в окремий паоету-бокс у вас вартість 10000 заявлена . Як би було 500 грн то прийняли як є і без притензій
Answers: 0
11.04, 13:54Adept
Здравствуйте, уважаемые автор темы и участники дискуссии! Сразу скажу, я не являюсь ни модератором, ни в администрации аука. Многое, что здесь написано-справедливо. Продавец не прав. У меня на ауке продано 1200 лотов. Цены были разные, но все лоты я упаковывал сам, независимо от того, просил меня об этом покупатель или нет. Я всегда отношусь к покупателю с уважением, даже если он не прав/ были и такие моменты, и модераторы принимали сторону покупателя, хоть я и пытался доказать, что тот не прав/.Кто здесь написал, что администрации всё пофиг, главное заработать деньги. Нет, тот кто это сказал-не прав. Другое дело, что администрации следует: 1. Проработать досконально правила 2. Поработать с модераторами, чтобы не ,,отфутболивали,, с плеча тех, кто просит их разобраться по-честному в ситуации. Я только за справедливость. Всем удачи! С уважением.
11.04, 15:41Answer detector
Здравствуйте. Вы пишите, что "не являюсь ни модератором, ни в администрации аука". А что это за красная подпись под Вашим ником "Администратор"? Спрашиваю без всякой "скрытой мысли" - интересно, что значит эта подпись, если Вы не Администратор; что значит красная подпись под некоторыми "Знаток"?
Answers: 0
11.04, 17:12Answer detector
Здравствуйте, уважаемые автор темы и участники дискуссии! Сразу скажу, я не являюсь ни модератором, ни в администрации аука. Многое, что здесь написано-справедливо. Продавец не прав. У меня на ауке продано 1200 лотов. Цены были разные, но все лоты я упаковывал сам, независимо от того, просил меня об этом покупатель или нет. Я всегда отношусь к покупателю с уважением, даже если он не прав/ были и такие моменты, и модераторы принимали сторону покупателя, хоть я и пытался доказать, что тот не прав/.Кто здесь написал, что администрации всё пофиг, главное заработать деньги. Нет, тот кто это сказал-не прав. Другое дело, что администрации следует: 1. Проработать досконально правила 2. Поработать с модераторами, чтобы не ,,отфутболивали,, с плеча тех, кто просит их разобраться по-честному в ситуации. Я только за справедливость. Всем удачи! С уважением.
В правилах четко написано за упаковку службой доставки. Нигде не написано что обыватель должен быть профессиональным упаковщиком. Новая почта имеет свои стандарты , имеет своё понимание некоторых процессов. И у них есть ошибки и недостатки. Продавец стоящий над душой сотрудника "новой почты"-это тоже моветон и потеря личного времени продавцом. 
 Лучше бы для начала, написали бы в новую почту с конкретикой по этой ситуации и в общем, со всеми нюансами. И выложили бы это здесь. Пока все из пустого в порожнее.
13.04, 13:09AuthorAnswer TFMsale
Так вот и объясните опературору НП, что не надо тенисный мячик в жд вагоне везти. Всё во власти Отправителя. Оператор не является экспертом по хрупкости , колкости, разрушаемости, Ему всё равно сколько это будет стоять итого. Он прикрывает свою задницу. А Вы, как Отправитель- молчите- вот и итог. Но можно просто сказать когда Вам предлагают бредово- утопическою упаковку, что не надо этого делать. Просто надо потратить 5мин лишних на отправкуи лостать язык из всем известного места...
13.04, 13:28Answer sokol 33
Так вот и объясните опературору НП, что не надо тенисный мячик в жд вагоне везти. Всё во власти Отправителя. Оператор не является экспертом по хрупкости , колкости, разрушаемости, Ему всё равно сколько это будет стоять итого. Он прикрывает свою задницу. А Вы, как Отправитель- молчите- вот и итог. Но можно просто сказать когда Вам предлагают бредово- утопическою упаковку, что не надо этого делать. Просто надо потратить 5мин лишних на отправкуи лостать язык из всем известного места...
Ну я не являюсь экспертом как и оператор. И лично ничего не буду доказывать. Мне это ге надо. Разозлившемуся недалекому маргиналу на 30, 100, 200 гривен переплаты за доставку верну по решению модератора деньги и занесу навсегда в черный список. 
 Вы удивительный человек. Настоящий Олд  с 2008 года)), живущий в своей параллельной реальности. Вам продавцы всем должны быть сначала экспертами в вещах которые  продают за 600 гривен с аттестацией мировых аукционов и PhD Йеля, Кембриджа, МИТ, потом иметь фототехники на 200.000 евро для съемки лота и фотостудию в небоскрёбе Нормана Фостера, потом отправлять урпочтой в своей упаковке и всё вообще за свой счёт, чтобы вы снизошли и купили у него такой лот за 50 гривен. Так это не работает. Даже на алике тема халявы загибается.
 Ну живите дальше в вымышленном мире или ебей или олх просто пользуйтесь. Проблема то в чём?
15.04, 18:59AuthorAnswer TFMsale
Такесли я с 2008г тут, то по Вашей логике, должен был привыкнуть ковсему дебилизму, просто расчехлить заначку и оплачивать все прихоти недолугих отправтелей?
Как то так получается. Извините, но нет....
Answers: 1
Answers: 1
Answers: 1
11.04, 17:58Answer detector
В чому саме неправий Продавець, якщо він не зобов'язаний спаковувати товар, якщо тільки сам не написав, що спакує? Це не є його обов'язком за правилами, а правила Нової Пошти до нього теж відношення не мають. Це якщо ви справді за справедливість.
Answers: 0
Answers: 3
11.04, 16:14Adept
LOGOTYPE18 . На нашем старом, добром форуме я был администратором. Подпись осталась. Иногда, по просьбе модераторов , высказываю своё мнение в конфликтных ситуациях по металлоискателям. А ,,Знаток,,-наверно это бывший ,,Эксперт,,. С уважением.
Answers: 0
Answers: 1
15.04, 18:28AuthorAnswer SIMBIOZ77
Я не зовсім зрозумів Ваш пост, але запитаю, якщо Війна, то Покупець має щодня  ідіоту Продавцю по 65 гр вдпраавляти?
Особисто я не маю такої фінансової можливості, тй бажання також
Answers: 0
Answers: 1
11.04, 18:59
Питання вартості доставки лотів досить дискусійне і кожна ситуація тут індивідуальна. Вартість доставки може бути завищеною як з боку продавця так і з боку покупця. Продавець може проживати за 30-50 км. від райцентру і звісно, що лот вартістю 500 грн. до відділення Нової пошти він спеціально не повезе. Він його відправить у своєму селі в якомусь "ганделику", де приймають посилки Нової пошти. Це атоматично на 30-50 грн. дорожчі послуги доставки. Аналогічно і покупець може замовити доставку в той же "ганделик". Відносно пакування, страховки і інших моментів потрібно вирішувати все у чаті. Також, не потрібно забувати, що кожен продавець працює на свій рейтинг та репутацію. Вона тяжко заробляється, а втратити можна її дуже швидко. Але, потрібно завжди залишатися людьми. Людяність не продається, їй нема ціни. Вона безцінна. Мирного неба!
Modified by author 11.04, 19:00
Answers: 0
11.04, 20:25Adept
Docadept175Сьогодні, 17:58Відповідь detector
В чому саме неправий Продавець, якщо він не зобов'язаний спаковувати товар, якщо тільки сам не написав, що спакує? Це не є його обов'язком за правилами, а правила Нової Пошти до нього теж відношення не мають. Це якщо ви справді за справедливість.


Если продавец , которому уже оплатили лот, принёс  на отправку лот неупакованный, оставил его и ушёл, и вообще забыл о нём, это безответственный продавец. Я, иногда бывало, требовал на НП упаковать лот при мне. Если надо, требовал приклеить ,,стаканы,, и указать, где верх. Кроме того, неоднократно приходилось наблюдать, как на НП просто швыряют посылки на пол. Продавец, само-собой, здесь уже не причём. Но за упаковку он должен отвечать. Я так думаю. С уважением.
12.04, 00:01Answer detector
Це ви описуєте з точки зору максимально клієнторієнтованого підходу - і я з вами повністю згоден, сам намагаюсь пакувати, якщо є можливість, особливо це стосується картин, які потребують обережності. Але не завжди така можливість є, тоді вже віддаю на пакування робітникам - і не завжди вони пакують при мені, на жаль. І я стикався з тим, що мені присилали запаковане не при відправнику, і там було дуже дороге і непотрібне пакування - в цьому випадку я і тільки я робив претензію, викликаючи головного по відділенню, і отримував компенсацію неодноразово. Тому казати, що продавець винен, я не можу однозначно, бо не знаю точно ситуації. І як покупець, я намагаюсь сам обговорити с продавцем умови доставки та пакування, не чекаючи від нього автоматично ідеальної поведінки - і вважаю це правильним, щоб потім не бути таким, як автор теми, який сам не подбав про це заздалегідь, а потім чекає, щоб усі продавці робили так, як йому хочеться. Бо це життя, воно не ідеальне, потрібен контроль хоча б самий простий, тоді буде менше розчарувань.
Answers: 0
Answers: 1
12.04, 01:34
Продав декілька тисяч лотів на різних ресурсах всі 100%пакував сам,переважна більшість мала скляні елементи або інші крихкі матеріали( годинники до 1000 мм,лампи,глечики і інше) тара зазвичай відсотків на 10,20 більше відправляємого елемента, вирогідність того що доїде значно підвищується,якщо звісно додати різного типу наповнювачів,додаткової жорсткості,для урахування того що комусь із працівників пошти стало зле і він вирішив сісти на посилку або пообідати на ній,або кине її в машину як лантух з соломою і інше.І саме головне фактично всі покупці просять спакуйте будьласка самі,скажу так це більше 90%.Людина йде назустріч робить це і ось тобі дякую.Тобто я повинен мати в своєму арсеналі:наповнювачі різних типів,гофрокартон,картон пакувальний,різні приладдя для різки,стрейч плівку,скотч і інші пакувальні елементи.,ще є і нетерпимі покупці які дуже просять щоб ви упаковали сами, повідомляють модератору що продавець затримує відправлення ,це на другий день після продажу лота і його не гребе що ти там парися з цією упаковкою,після закінчення торгів просять  відправити всякими првайдерами хоча в умовах описано тільки нова пошта,головне щоб подешевше,по бистре ще,  а потім саме обідне ще може виявитись що сам  лох  купив  не зовсім те що хотів, ростройство в ітозі на всю катушку.
Answers: 0
12.04, 01:47
друзья помогите разобраться в монетах по ценам и т.д буду благодарен
12.04, 08:53Answer alexostapp
В каких монетах ? В каком  "и т.д. " ? Создавайте свою отдельную тему.
Answers: 0
Answers: 1
12.04, 10:03
Про модератора і незнання правил тема болюча. + Ніби він обирає сторону покупець/продавець за настроєм. Докази взагалі не мають сенсу. Чат ніби не читається. Але не завжди, знову таки - за настроєм.
12.04, 12:51Answer Tactii
Справа в тому, що чию б сторону не обрав модератор, інша сторона буде розповідати, що модератор підігруює опоненту. У цьому і полягає суть конфліктів. Обов'язково одна зі сторін залишиться незадоволеною.
12.04, 13:07Answer Kamneeshka
В мене була ситуація з прихованим дефектом лота. На годиннику. На фото виглядало що подерте скло, в описі вказано було "потертості корпуса" . Отримавши по поштомату зрозумів що проблема в циферблаті, модератор сказав, що цифер подер я. Хоча порівшявши царапини на фото лоту під нормальним ракурсом видно що царапини мають ту саму форму, але видно, що вони не на склі, а на цифері. Нічого в дефектах ітд не було вказано що всередину хтось ліз, тільки "потертості корпуса" (потім виявилось що годинник некомплект та іде раз через раз) . Мою аргументацію, правила та здоровий глузд модератор ігнорував. Тому і пишу так. Звісно ви прави, але іноді бувають очевидні моменти, а модератор ігнорує правила та не хоче розбиратись в ситуації взагалі. 
P.s Потім ще муж продавця дзвонив, обіцяв зістритись "порєшати", але швидко передумав.
Answers: 0
Answers: 1
Answers: 1
12.04, 13:51
На жаль,купуючи лот через інтернет ми не взмозі понюхати, помацати або ретельно щось оглянути,все індивідуально,як сам лот, продавець який може бути з вадами зору,не уважність,не компетентність і інше не свідомо,друга річ коли це недбальство,брехня і інше то це вже шахрайство.Тому визначити що з продавцем не так із нижче викладених вад ми не можемо,бо не оперуємо тим що викладено на початку мого повідомлення.Миру всім!
12.04, 14:10Answer ua73
Так, буває усяке, але у цій темі питання не про лот, а про його пакування. З лотом усе гаразд, судячи з усього, претензії лише до того, що фотоапарат у рідній коробці був запакований у ще одну більшого розміру (що деякі робітники Нової Пошти полюбляють робити, не кажучи відправнику, ще й обрешітку можуть додати просто так - у мене таке було). І до чого тут Продавець тоді?
12.04, 16:31Answer Docadept
як до чого? У мене була така ситуація, що на пошті посилку за 200 грн, додатково вирішили упакувати співробітники, що доставка була більше 200 грн. Взявши чек з треком, дивуванню не було меж - чого така дорога доставка? Вони не спитавши мене вирішили упакувати в коробку, причому в велику, бо меньшої не було - переробляли. Треба дивитися на НП у чек, та питати, чому доставка коштує більше, ніж має бути. Це нормально слідкувати що і як ти відправляєш.
12.04, 16:43Answer Safely
Знову ж таки - ніхто нічого нікому НЕ ПОВИНЕН, доки немає ДОМОВЛЕНОСТІ (договору і т. п.). З точку зору ідеального продавця, для якого кожен покупець - як рідна дитина - так, ви праві, потрібно кожну дрібницю контролювати, щоб не намахали десь. Але ж ми дорослі люди, і мова йде про порушення чи не порушення правил Віоліті, а не про людяність чи кристальну репутацію. Згідно правил: "8. Покупець сплачує продавцеві тільки суму в розмірі переможної ціни лота (фіксованої - для лотів з фіксованою ціною), а також поштові послуги (вартість транспортування, послуги накладеного платежу (післяплати) і необхідної тари (упаковки), придбаної у перевізника).
Пересилання лота здійснюється згідно з чинним законодавством держави місцезнаходження лота і оплачується покупцем при отриманні відправлення (якщо ціну пересилки заздалегідь не обумовлено), згідно тарифів вантажоперевізників, зазначених в лоті. При покупці одним покупцем кількох лотів у одного продавця, останній зобов'язаний, на вимогу покупця, зробити комбіновану (спільну) відправку кількох лотів в одному поштовому відправленні. Упаковка лота повинна об'єктивно відповідати розмірам і вартості лота. Продавець не повинен завищувати вартість упаковки і нераціонально підходити до її вибору." у продавця немає обов'язку слідкувати, що там перевізник намалює собі, головне - принести лот без надлишкового пакування, тобто, якщо Продавець приніс на відділення велику коробку - то він винен, а якщо це зробив перевізник і Продавець не просив упакувати у велику коробку - то винен перевізник, я так бачу згідно логіки.
Answers: 0
Answers: 1
13.04, 13:01AuthorAnswer Docadept
Продавець тут до того, що він повинен проконтролювати як і в що пакують на нП. Розказні про те, що пакують десь там, без мене і т.п- безглузді і безпідставні. Абсолютно нічо без Вашої згоди ( часто мовчазної) НП не робить. Але треба бути комунікабельним і відповідальним- тоді всих цих питань не буде...
13.04, 14:15Answer sokol 33
Про ПОВИНЕН я написав докладно вище на один коментар, ви можете ознайомитися. А про безглуздість та безпідставність - це ви вже неправі, я стикався з різними випадками пакування на Новій пошті. Ну і про комунікабельність - чому вам всі щось винні, а ви - нікому і нічого? Ну якщо вже справедливо підходити - ви самі комунікували з Продавцем про пакування та його розміри до відправки? Так чи ні?
Answers: 0
Answers: 1
Answers: 2
Answers: 1
12.04, 14:23
Стосовно лота, це стосується попереднього коментаря,а стосовно пакування я сам так роблю,якщо навіть щось має своє пакування,я все одно пакую додатково ніхто не скаржився.
Answers: 0
12.04, 16:59
на счет лота - Нова Пошта давно замечена за мухлеванием с упаковкой. Хорошо что не 40 кг объемного веса дали еще. А с Виолити - ну модератор попался "не умный" - у меня 2 раза такое было, чел зарегистрировался 2 дня перед, и купив лот просил наложку, модер взял его сторону, типа правила такие. В результате я попал на 90грн. возврата. и что сделаешь? второй раз похожее - опять неделю чел как регистрирован - отсыл наложкой, чел посмотрел посылку и решил не получать, оторвав нитки кармашка, сфоткал и сказал что я не указал дефекта. в результате опять его сторону приняли, несмотря на то что лот с 1 грн. и разница в пребывании на сайте. Ч-з неделю чел получил бан за подобные выходки с более весомым продавцем - но вернуть деньги за пересыл туда-обратно никак.
12.04, 21:23Answer elnovi
Не дуже зрозуміло, як ви в першому випадку втратили 90 грн, якщо покупець просив наложку? Покупець теж відмовився отримувати? За правилами можна просити передплату у розмірі вартості пересилання - я так роблю, коли тільки наложка підходить покупцю.
Answers: 0
Answers: 1
12.04, 17:07
Дитячий садок ))
Купую в основному тут на ресурсі монети.
Ніколи навіть не задумувався за розмір коробки чи вагу.
Головне щоб те що я купив приїхало до мене.
12.04, 18:42AdeptAnswer Ostapp
Дитячий садок )) Купую в основному тут на ресурсі монети. Ніколи навіть не задумувався за розмір коробки чи вагу. Головне щоб те що я купив приїхало до мене.
Нет, это не детский сад. Если Вы покупаете монеты за 5-25 тыс., то конечно, стоимость пересыла Вас мало волнует. А если лот стоит 50 гр.?
13.04, 08:17Answer detector
Если лот стоит 50грн., то пересыл в одну сторону стоит 70, при самой маленькой упаковке. Меньше 70грн. на НП не стоит ничего.
15.04, 08:06Answer wadik
Если лот стоит 50грн., то пересыл в одну сторону стоит 70, при самой маленькой упаковке. Меньше 70грн. на НП не стоит ничего.
Вітаю.Пересыл "как документы" стоит меньше. С УВ.
Answers: 5
Answers: 1
13.04, 13:04AuthorAnswer detector
Так, якщо вартість лота " в десятках тисяч", то , можливо, яповторюсь- можливо- не так помітна. А якщо Вартість доставки , тим більшебезглузда вартість становить 50-70 відсотків вартості лота, і Ви про це дізнаєтесь " По факту" , а не тоді, коли ще не зробили ставку, то це м"яко кажучи- дурня
Answers: 0
Answers: 2
15.04, 18:15AuthorAnswer Ostapp
"Лизну" добре. дивись тільки, щоб якик "там " не залишився...
15.04, 18:16AuthorAnswer sokol 33
Прошу пробачення, то я дурку ВідповістиЦитувати
Ostapp-писав. Ще раз вибачте
Answers: 0
Answers: 1
Answers: 2
13.04, 13:15Author
Ещё раз повторюсь проблему можно решить на Аукционе в "два клика" Просто при оформлении лота две обязательных для заполнения графы "пакую сам" и " Сам не пакую"- всё, проблема решена.
Пакую сам- покупатель понимает, что упаковку он обсудит с Подавцом в чате. Не пакую- Покупатель понимает, что упакова может быть какая угодно и стоять очень дорого..
Тут,на площадке, я у одного Продавца видел больше двадцати отзывов про неадекватную упаковку. Это всё потому, что никто из покупателей не подозревал, чт упаковка на НП, а у нео на отделении, похоже, неадекват- впариватель работает. Прдавцу до лампочки, работник премию зарабатывае, а Покупатель тупо попадает на деньги.
13.04, 14:17Answer sokol 33
Так по замовчуванню Продавець нічого не пакує - все просто. А якщо пакує, то зазвичай вказує це у описі, якось так. Хоча ще одна опція могла б стати у нагоді, обговорювати пакування, якщо це важливо, треба завжди, от і все рішення.
Answers: 0
Answers: 1
15.04, 08:22
Вітаю ! Немного отлоняюсь от темы , но есть другой вопрос. А почему все время при отправке лотов виноват продавец ? (правила я читал).Почему продавец должен отвечать за Н.П., Укрпошту и т.д. Почемубы виолити не сделать "Виолити доставка" или слабо ? ОЛХ почти все хаят,оно и понятно, но "олх доставка" это + .А насчет графы пакування - сам,не сам это вариант.
15.04, 18:11AuthorAnswer olegmylavko777
Потому, что Деюре, Продавец является хозяином (власником) посилки (відправлення) до момента его получения Покупателем. И как бы это странно не звучало
. но именно Отправитель несёт всю ответственность до момента получения посылки)  .  И потому он (Отправитель) несёт ответственность и за упаковку и за сохранность и за всё остальное. Не пнревозчик, не Дядя с улицыили кто-то ещё, а отправвитель. До момента получения Плкупателем.
Не верите- проконсультируйтесь у Юриста
15.04, 20:11Answer sokol 33
При этом автор проигнорировал многочисленные вопросы и о сумме лота и о ссылке на сам лот ! Что мы тут вообще обсуждаем?
17.04, 09:55Answer JulesVerne
Есть ссылка на лот, посмотрите выше в постах за прошлые дни.
Answers: 1
Answers: 1
Answers: 1
Answers: 1
15.04, 08:39
P.S. При вводе графы" пакування",хочешь - нехочеш,а прийдется договариваться в чате(если для покупателя это актуально) точно также как отправка Н.П. или Укрпочтой. многих это тоже вопрос "шкурный".
Answers: 0
17.04, 16:19
А як вам пакування коробка в коробці?)
Приїжджає велика коробка НП з маленьким лотом. Приблизно щось як у вас. Але, розкриваю коробку НП, а там, сюрприз, коробка продавця, в яку він очевидно що сам запакував лот. Тобто НП запакували коробку продавця ще в свою коробку. І це доречі було таке у мене не раз і не два. А про те що маленький лот у великий коробці, то це нажаль, майже буденність. Але, як уже писали вище, тут важко щось довести. Продавець вказує в описі що упаковка на НП. А НП уже пакує як їй душа забажає.
Modified by author 17.04, 16:20
17.04, 21:36Answer Mojo90
Так у автора теми така ж ситуація, і він звинувачує Продавця в тому, що той не прослідкував, що на НП спакували у ще одну коробку, ще й не вірить, що таке буває.
Answers: 0
Answers: 1
17.04, 23:50
Шановні Автор та усі коментатори,ви що несповна розуму чи відверто кажучи дибіли!!!!!  9 ДНІВ ДИСКУСІЙ ЗА ЗАЙВИХ 30-50ГРИВЕНЬ!!!таке враження що у вас багато вільного часу ви з однієї мухи зробили п'ять слонів!!!забудьте життя продовжується,приділіть час іншим важливим речам!!!
18.04, 08:35Answer Jaroslav64
Шановний Jaroslav64, прокоментувавши цей пост ви також стали його коментатором)) Подумайте про це)
Modified by author 18.04, 08:35
Answers: 0
18.04, 17:20Answer Jaroslav64
Шановні Автор та усі коментатори,ви що несповна розуму чи відверто кажучи дибіли!!!!!  9 ДНІВ ДИСКУСІЙ ЗА ЗАЙВИХ 30-50ГРИВЕНЬ!!!таке враження що у вас багато вільного часу ви з однієї мухи зробили п'ять слонів!!!забудьте життя продовжується,приділіть час іншим важливим речам!!!
Сильно) Я не витримав на 9 день і вирішив зайти глянути що таке обговорюється стільки часу)
Це очевидна сублімація щоб розум відпочив від реальних проблем. ІМХО
Answers: 0
Answers: 2
18.04, 08:40
Потрібно щоб доставка завжди була за рахунок продавця і включалась в вартість товару
Answers: 0
18.04, 08:54
Підтримую Ярослава !! Рахую що всі моменти потрібно обговорювати самостійно в чаті !! - спосіб доставки, страхування, пакування.. Про це усе можна завчасно домовитись !!
Answers: 0
18.04, 09:05
Нова пошта уже достатньо давно відправляє "повітря", щоб за це переплачували. Навряд чи тут питання до продавця.
Answers: 0
Want to add a message?
To participate in the discussion, please log in.
SearchClose
Cookies
We use essential cookies for the proper functioning of the website and additional ones to make interaction with the site as convenient as possible. It helps us personalize your user experience as well as obtain analytical information to improve the service.

If you agree to accept all cookies, click "Accept all"; if not, click "Only essential". To learn more, view the Cookie Policy.