Доброго дня. Прошу Адміністрацію сайту прояснити поточну ситуацію з правилами оплати та відправки лотів. У покупців та продавців є рейтинг, і авторизований покупець з певним рейтингом міг до 2022 року просити повну передплату по проданому лоту. Але, на скільки я розумію, після повномасштабного, у всіх користавачів Віоліті авторизація анулювалась. І зараз поновити її неможливо. Вірно? Тобто, знову ж таки, на скільки я розумію, зараз жоден продавець незалежно від рейтингу не може вимагати з покупця повну попередню оплату за лот?
З повагою.
Так, Ви праві, наразі у жодного Продавця немає верифікації, але згідно Правил модератор може узгодити суми часткової попередньої оплати.
Запросить модераторів до чату конфлікту,
Є лот:
https://violity.com/ua/116293697-olympus-stylus-epic
Продавець у описі лоту ігноруючи правила Віоліті пише, що він не буде відправляти лот наложкою. Я у коментарях вказав на те, що він не має права не відправити лот наложкою, так як він не на базарі, а на інтернет ресурсі з певними правилами, з якими він, виставляючи лот погоджується.
Натомість продавець мене, можа сказати, культурно послав. І ще раз наголосив, що у нього є свої правила. А всі незгодні хай ідуть...
Я подав скаргу на лот, але Модератор по суті ніяк не відрегував - просто прислав мені посилання на правила Віоліті, які я і так знаю.
Тепер питання: чому Адміністрація Віоліті не реагує на явні публічні порушення власних же правил? Навіщо доводити до конфліктної ситуації коли лот уже проданий? Чому заздалегіть, якщо є пряма скарга на лот від користувача, не можна попередити продавця і всіх потенційних покупців в коментарях до лоту, про те, що продавець не може вигадувати свої власні правила і що покупець може вимагати відправку лоту наложкою?
З повагою.
Простіше проходити повз таких Продавці, щоб вони зрозуміли, що втрачають покупців...
Я не кажу про необхідність блокувати лот чи якісь серйозні санкції.
Але невже не краще для усіх сторін було б якби по скарзі на лот за недостововірну інформацію про умови оплати/доставки в коментарі прийшов би Модератор і просто, одним шаблонним повідомленням, розставив би усе на свої місця? Плюси очевидні. Можливий конфлікт придушено в зародку. Потенційні покупці які не дуже обізнані в правилах, як ви кажете, можливо пройши б мимо - а тепер прочитавши розяснення модератора вони теж торгуються, відповідно Віоліті має комісію з продаж. Та і в кініці кінців для самого Модератора в рази менше роботи. Коли конфлікт уже в чаті, зазвичай він тягнеться днями із багаторазовим залученням Модератора і переписками на підвищених тонах. Знаю бо все це уже проходив.
Мінусів у моїй пропозиції я не бачу.
З повагою.
А скарга на лоти?
Де спеціалісти які за одну скаргу могли вирішити фуфло чи оригінал і одразу кинути скаргу і закрити лот?
Що за ідіотське " висиав на обговорення ", а потім закривання лоту до обговорення, який вже розігнався на торгах і за яким стежили 40+ людей? Ви що божевільні? А коли просиш поміняти назву лота, бо вона не відповідає дійсності, мене ще просять роз'яснити чому.... При тому що я пояснив причину коротко, а більш детально пояснив продавцю у КОМЕНТАРЯХ! Ваша робота це ганьбисько. У вас бракує спеціалістів? Всі найкращі пішли воювати? Чи у вас люди не затримуються, бо несприятливі умови і мало платять? Я не розумію. Чи ви боєтеся втратити паршивого продавця? Та це не серйозно вже, виходить вашими правилами можна підтертись і нічого за це не буде. Скинуть правила, мабуть що б підтерся ще раз
Я вже за багато лотів не торгувався, тому що робити повну оплату продавцю з нульовим рейтингом чи їхати через всю країну щоб забрати лот немає сенсу
Ну а обмежувати по рейтингу це теж особиста справа кожного продавця - його повне право.
З повагою.
Для продавця - Якщо наприклад сума мала лота то продавцеві немає чого опасатися, А якщо сума чимала, то звістно продавець опасається підміни, втрати речі, звідси і логічно що продавець не хоче відправляти цінну річ без передплати. Також якщо цінна річ і коштує вона великіх грошей особисто зустрічатися ніхто не стане (присутній страх - і це логічно).
Тому я пропоную наступне. Якщо наприклад у продавця немає позитивних скажемо 30 відгуків і сума лота не більше скажемо хай 10000 тисяч та такій продавець зареєстрований на сайті менше одного року, права він немає відмовити покупцеві надіслати лот наложкою. Якщо рейтинг продавця в 30 та більше позитивних відгуків, та зареєстрований такий продавець на сайті більше року покупець повинен в такому разі запитати чи продавець в змозі надіслати лот наложкою, якщо в пункті виставленого лота продавцем це не зазначено. А продавець тоді має право відмовити надсилання лота наложкою, якщо він чогось опасається.
Якщо сума більше наприклад 10000 гривень, а рейтинг або покупця або продавця не внушає довіри, чи взагалі немає довіри один до одного , то тут без представника Віоліті ніяк не обійтись. Таким чином Лот відправляється той що був куплений в представництво Віоліті, чи приноситься особисто вам. Ви його оглядаєте підтверджуєте що він до вас надійшов. Покупець скидує вам кошти ви їх отримуєте та пересилаєте продавцю. А лот відповідно надсилаєте покупцю, чи він до вас приходить особисто та його отримує. Всі задоволені І ні у кого не повинно виникати запитань. Таким чином убиваються всі зайці. Єдине чи Адміністрація віоліті візьме на себе таку відповідальність, це вже питання інше.
Это было на OLXкакое-то время назад - не знаю, может что-то изменилось, я хотел позавчера для себя уточнить по Правилам OLX, но не нашёл их на сайте - то ли плохо искал, то ли их убрали.
Лично я, в случаях, когда выступаю на Виолити в роли Продавца, всегда следую установленным на момент выставления лота Правилам и считаю это единственно правильным.
А несколько лет назад вообще был анекдот - продавал подшивку старых журналов и она тоже долго висела в продаже, а при очередном перевыставлении модератор заявляет что моя подшивка это мультилот, а это запрещено и каждый журнал должен продаваться отдельно. Я также удалил лот, а через время снова выставил и продал.
ОЛХ доставку і придумали в першу чергу для того щоб отримувати додаткові кошти з продажу (ОЛХ за це має кошти). Це було зразу зрозуміло як тільки її ввели. Спочатку її почали нав'язувати людям, а потім зробили обов'зковою. Тільки наші люди чомусь не розуміють для чого в першу чергу вона. Розумна людина яка купувала наложкою то і далі купує, бо при замовленні наложкою надається мінімум данних для відпралення, менше ніж при замовленні ОЛХ доставкою.
Причому ОЛХ доставка з оплатою у відділенні таж сама наложка. При ОЛХ доставці з оплатою у відділенні також враховані всі коміссії пошти і все інше, плюс додатково снімається комісійна плата у продавця за продаж. Якщо порахувати то ще виходить загальна сума більша ніж та, якщо купувати наложкою. Умна людина зрозуміє, а той хто не розуміє то вже й наложкою не купує а тіьки доставкою. Бо це як йому сказали безпечно.
Той хто купував ОЛХ доставкою хай погляне в квітанцію що дає нова пошта, коли він забирає посилку. Там є всі данні продавця в плоть до номера картки Призвище Ім'я Побатькові картковий номер мобільний телефон все що необхідно злочинцю тому самому шахраю. В чому полягає безпечність? Остається тільки зателефонувати по квітанції жертві взнати або паролї або вгадати їх. бо всі інші данні вже є. Коли ви купуєте наложкою то ви практично ніяких даних не даєте тих, які даєте купуючи ОЛХ доставкою. Ніякої безпечності в ОЛХ доставці немає.
Сама безпечна угода це є була і буде наложка причому з відправкою новою поштою. Якщо буде підміна товара, то це все фіксується на відео Пишите заяву в поліцію та і все. Єдине щоб ще люди були чемні та приходили за речами на пошту та не ігнорували свої замовлення. А якщо зомовив товар, та незабирає чи не підходить оплачує доставку та повернення. Бо з ініціативи покупця була здійснена відправка. А якщо прислали щось інше ніж те, що замовляли. Тут річ інша тут винен сам продавець чи прислав щось зламане, тоді оплачує пересил продавець сам.
Всі розуміють що олх доставка не безкоштовна і коштує як наложка. Але я готовий за це платити у випадку успішної угоди. І продавець убезпечений, так як якщо я відмовлюся від посилки, вона повернеться до продавця безкоштовно. В цьому і є ключова відмінність від наложки - якщо угода не відбулася, ніхто нічого не втрачає.
А про те що ОЛХ заробляє на цьому гроші, то звісно що заробляє. Що ж їм безкоштовно працювати?) Віоліті так само заробляє на угодах, але подібного функціоналу немає. А шкода. Дуже хотілося б щоб був, як ще один варіант проведення угоди.
"7.4. Продавець, який має діловий рейтинг продавця нижче 20 – зобов'язаний відправити лот покупцеві з діловим рейтингом покупця нижче 50 і покупцеві, у якого немає права на оплату з відстроченням платежу – накладеним платежем (післяплатою) в розмірі 100% вартості лота.
Неверифікований продавець, який має діловий рейтинг продавця вище 20 – зобов'язаний відправити лот покупцеві з діловим рейтингом покупця нижче 50 і покупцеві, у якого немає права на оплату з відстроченням платежу – накладеним платежем (післяплатою) в розмірі 100% вартості лота."
"7.6. Сайт Віоліті і Адміністрація сайту Віоліті не надають жодних гарантій і запевнень стосовно Покупців і Продавців. Сайт Віоліті і Адміністрація сайту Віоліті не несуть відповідальності за будь-які можливі збитки (майнові або репутаційні), що виникли в результаті угоди з урахуванням ділових рейтингів Продавця і Покупця, навіть якщо Користувач повідомить про них Адміністрації, або навіть якщо Адміністрація могла б передбачити потенційну можливість нанесення збитку, про який йдеться."