Anatoliitaban
Anatoliitaban
21 April, 14:59

Як правильно відправити лот?

Як правильно відправити лот?

Привіт. Я виставив монетки на торги. У мене немає рейтингу так як перший раз продаю. Я вказав оплата на картку. Но вроді як в правилах зазначено що я повинен відправляти 100% ціни наложеним платежем. Якщо я відправлю а покупець просто не прийде на пошту за ними. Мені прийдеться платити за доставку в дві сторони. Підкажіть будь ласка як правильно відправляти, дякую.

Messages
70
21.04, 15:11
Вітаю!
На період війни з нелюдями, правило про накладний платіж відмінено. Вимагайте передоплату 100% та відправляйте лот згідно домовленостей з покупцем.
Yarda1153
21.04, 16:33Answer Anatoliitaban
Якщо покупець хоч з якимсь рейтингом, відправляйте наложкою і не переживайте. Тут рейтинг заробити тяжко, а втратити його раз плюнути
Answers: 0
Answers: 1
Answers: 1
Yarda1153
21.04, 16:28Answer КАПІТАН ZELENY
Не путайте накладений платіж з після оплатою. По вашій рекомендації продавець отримає бан і на тому все закінчиться.
Answers: 0
23.04, 18:41Answer КАПІТАН ZELENY
Вітаю! На період війни з нелюдями, правило про накладний платіж відмінено. Вимагайте передоплату 100% та відправляйте лот згідно домовленостей з покупцем.
Вітаю. Можливо, я невірно зрозумів - Ви радите Продавцю з нульовим рейтингом прямо "вимагати" в Покупця передоплату 100%? І дочекатися, що зайдуть Адміни у чат і скажуть, що якраз відмінені пільги по передоплаті, про що вони вже не раз тут на форумі писали? З повагою.
Answers: 0
Answers: 3
21.04, 16:10
Ні, за правилами покупці мають право вимагати наложенний платіж у продавців з низьким рейтингом. Тут є тільки одна порада - обмежувати покупців за рейтингом. Рекомендую 0.9, так як вже ж ставка від покупця з рейтингом 0.95.  Можете поставити обмеження 0,5. В основному покупці цінять свій рейтинг і вчасно забирають покупки
22.04, 09:09Answer Anatoliitaban
Смотря что вы продали. Если ауреус, то лучше личная встреча - сумма не маленькая и монета может не доехать. А если что- то не дорогое , то придется наложкой отправлять - так было и по довоенным правилам. Иначе можно получить минус в репу и потом годами придется отправлять наложкой, пока не выйдете в плюс.
Answers: 0
Answers: 1
Answers: 1
22.04, 09:44
Якщо я відправлю а покупець просто не прийде на пошту за ними. Мені прийдеться платити за доставку в дві сторони.


Віоліті повертає ці кошти за доставку на ваш віртуальний рахунок. Головне, щоб були накладні на відправку і повернення.
24.04, 21:47Answer Anatoliitaban
Не возвращает, реальные деньги  не возвращает. Только бонусы  виртуальные начисляет. И вы должны доказать, что покупатель необоснованно не забрал посылку. А покупатель скажет, что обнаружил у предмета кучу неуказанных вами дефектов и вы еще будете виноваты.
Answers: 0
Answers: 1
Answers: 1
22.04, 11:05
Цікаво, де таке написано, що аукціон повертає кошти за доставку і повернення лота?)). Максимум що повернуть, то це комісію за проданий лот
Продавець несе відповідальність за доставку, аж до його отримання.
Answers: 0
22.04, 11:07
зверніться до адміністрації (можете, навіть, в цій темі) попросіть нехай напишуть - та й почитаєте
Answers: 0
22.04, 11:23
Дякую, я не бачив такого в правилах. 
Якщо бачили, могли б скрін дати сюди, щоб довго не затягувати. Простіше, і бистріше.
22.04, 20:53AdministratorAnswer ixtiandr
Добрий день.


Все прописано в Бонусній програмі https://my.violity.com/wallet/deposit/bonus-program
2.2. Бонуси нараховуються на Бонус-рахунок Користувача в таких випадках:


компенсація Продавцю за доставку неодержаного через необ'єктивні причини лота, відправленого Покупцеві накладеним платежем згідно з Правилами Violity. Компенсація нараховується Адміністрацією за результатами прийняття рішення щодо спору за таким не отриманим лотом в чаті.
Modified by author 22.04, 20:58
Answers: 0
Answers: 1
22.04, 11:31
В правилах такого і немає. Це ж не правила, це нюанси. Напевно ж, аукціону не вигідні такі угоди - без прибуття покупця до пошти - звісно це їм в мінус. 
П.С. Мені двічі (2 рази) повертали і комісію, і мої поштові витрати. Це про наложку.
Modified by author 22.04, 11:32
Answers: 0
Answers: 0
22.04, 14:32
Я 2 раза отправляла  один и тот же товар наложенным платежем одному и тому же мошеннику под разными никами, у которого на каждом аккаунте был достаточно высокий рейтинг. И каждый раз администрация его блокировала на нарушения. И возвращали деньги за доставку.
Answers: 0
22.04, 22:31Answer Vesta17V
Вам реальные деньги на карточку возвращали? Или бонусы на виртуальный счет? Разъясните пожалуйста.
Answers: 0
Answers: 1
Answers: 1
Answers: 2
22.04, 20:41
Добрый вечер.вы правы.по наложке возвратили деньги за пересылку.но только в одну сторону.как то так
22.04, 21:01AdministratorAnswer Vasilijkkkkk
ні, в обидві повертаємо, значить ви не надали всі документи. Або було платне зберігання - воне не підлягає компенсації, як і пакування.
Answers: 0
Answers: 1
22.04, 21:20
Ок спасибо.был возврат без предоставления документов.
Answers: 0
23.04, 00:30
Тема ні про що,різниці не має який у Вас рейтинг і що Ви вказали в описі оплати,покупець вирішує робити Вам предоплату на свій страх і риск чи замовити накладним,і Ви не маєте права відмовити в накладному,так як прописано в правилах віоліті,покупець при відмові визве модератора в тему,модератор Вам підтвердить про накладний,і якщо Ви відмовитесь відправляти накладним отримаєте негативний відгук і мінус в рейтинг.Наразі не має різниці в кого який рейтинг запросити накладний може кожен покупець і не має різниці який рейтинг в продавця.
Jam151
23.04, 19:09Answer UKR78UKR
Тема ні про що,різниці не має який у Вас рейтинг і що Ви вказали в описі оплати,покупець вирішує робити Вам предоплату на свій страх і риск чи замовити накладним,і Ви не маєте права відмовити в накладному,так як прописано в правилах віоліті,покупець при відмові визве модератора в тему,модератор Вам підтвердить про накладний,і якщо Ви відмовитесь відправляти накладним отримаєте негативний відгук і мінус в рейтинг.Наразі не має різниці в кого який рейтинг запросити накладний може кожен покупець і не має різниці який рейтинг в продавця.
Як це немає різниці?
Тобто,покупець з нульовим рейтингом,може вимагати у продавця з рейтингом 50+ накладений платіж???
А якщо в умовах лоту накладений не зазначений???
Цікаво....
23.04, 19:57Answer Jam
Щоб Ви не зазначили в описі оплати,покупець має право запросити накладний,так як зазначено в правилах віоліті.Це на той випадок коли продавець і покупець не дійшли згоди по цьому питанню.
Jam151
23.04, 20:14Answer UKR78UKR
Щоб Ви не зазначили в описі оплати,покупець має право запросити накладний,так як зазначено в правилах віоліті.Це на той випадок коли продавець і покупець не дійшли згоди по цьому питанню.
Дайте посилання на "правила аукціону".
Дякую!
Answers: 27
Answers: 1
Answers: 1
Answers: 1
23.04, 18:46
Вітаю. Думаю, що буде все добре і без передоплати, особливо, якщо в Покупця позитивний рейтинг, незаплямована історія і не дорогий лот. Ви ж розумієте, що в Покупця також можуть бути сумніви - а раптом я зроблю передоплату, особливо Продавцю з нульовим рейтингом, а він не відправить товар?)) З повагою.
Answers: 0
23.04, 19:31
Вважаю,все має бути зазначено в об'яві. Якщо накладений платіж зазначено.то виконувати умови. Хто не згоден,пишіть одразу.
Jam151
23.04, 20:25Answer Client841206
Вважаю,все має бути зазначено в об'яві. Якщо накладений платіж зазначено.то виконувати умови. Хто не згоден,пишіть одразу.
Так, звичайно,кого не влаштовує,нехай не приймає участі в торгах!!!
Answers: 0
Answers: 1
24.04, 09:43
Вообще не понял что обсуждают по наложке. Она есть в правилах как обязательная. Хочешь не хочешь - это так не работает. Гоу на другие площадки со своими выдумками.
Answers: 0
24.04, 11:21
У Новій пошті є послуга "Сейф". Відправник формує накладну, номер її передає отримувачу, а оторимувач вносить заставу в сумі  вартості відправлення. Відправник отримає кошти тільки якщо буде отримане відправлення, в ішому разі кошти повернуться отримувачу. Чи є такий варіант накладеним платіжем?
Answers: 4
Want to add a message?
To participate in the discussion, please log in.
SearchClose
Cookies
We use essential cookies for the proper functioning of the website and additional ones to make interaction with the site as convenient as possible. It helps us personalize your user experience as well as obtain analytical information to improve the service.

If you agree to accept all cookies, click "Accept all"; if not, click "Only essential". To learn more, view the Cookie Policy.