gikach
gikach
16 November 2023, 22:06

В останню секунду ставиться мінімальна ставка.

В останню секунду ставиться мінімальна ставка.

Доброго вечора. Я, як видно по рейтенгу, абсолютний новачок на віоліті, то може для когось те що я опишу буде звичайним ділом, але все ж хочу узнать у більш досвідчененних учасників аукціону думку с такого приводу:
1) Є ось такий аук, в якому моя ставка була вища https://violity.com/ua/114814961-unr-viden-bez-perf-1920
2) Коли добігає час і я вже бачу напис ТОРГИ ЗАВЕРЕШНІ (!!) ставиться мінімальна ставка і торги йдуть далі
Я на 100% відсотків впевненний що тут застосовується не зовсім чесний спосіб виграти лот, або навіть ніхто його виграти і не хоче, а хоче щоб я збільшував свою ставку. Ну я новачок, не знаю може тут так завжди і все в межах правил? Довести що ставку робить скрипт а не людина я не зможу, але погодьтесь коли ви бачете напис що торги завершені, ви очікуєте що вони такі завершені.

Лінк на можливого "бота" https://violity.com/ua/vi932420


Розумію що я зі своїм нульовим рейтингом наврядчи сможу щось довести , але всеж скріншти я приатачу. 

Messages
16
16.11.2023
Removed by author
Answers: 0
16.11.2023Author
Єто очевидная вещь, которая мне и так понятна. Возможно я не очень все детально описал, и скриншоти не непонятніе - Но я уточню - стака делается фактически ПОСЛЕ последней секунді , когда я вижу что ТОРГИ ЗАВЕРШЕНІ.
Answers: 0
16.11.2023Author
Про антиснайпер прошу мне больше не обьяснять, я хоть и новичок но пояснения что єто такое я прочитал и понял.
Answers: 0
16.11.2023Author
Violity Дякую за цінний досвід, хоча він і коштував мені кілька сотень гривень! Але зараз я знаю що таке розгон лотів!
Answers: 0
Yarda1134
16.11.2023
У вас під час активних торгів не відображає автоматично зміну ціни.
Якби час від часу оновлювали картинку (значок обвів) то б такого не було.
Answers: 0
16.11.2023
Removed by author
Answers: 0
16.11.2023
Removed by author
Answers: 0
17.11.2023Author